Poradna Sporttestery


Autor: | Vloženo: 09.01.2012 000 21:22 | Témata: Poradna Sporttestery

Asi mi špatně spolupracuje pás a hodinky

dobrý den, nejdříve řeknu s čím mám problém, pak uvedu co už jsem zkoušel aby to fungovalo.
po nasazení pásu a přepnutí do režimu training, mi nejdříve dlouho hledá, píše searching, check belt a tak dále. Nekdy to tak dokonce zkončí že už se neposunu dál a zkrátka ho nenajde. Když ho najde, tak zhruba v 9 z 10 případů mi zobrazuje puls absolutně v nezávislosti na skutečnosti. 40-50 v klidu, začnu se hýbat a klesá, stoupá, klesá, uplně bez závislosti na mé srdeční funkci. občas se stane, že mi najednou z ničeho nic vyskáče po desítkách nahoru na skutečnou hodnotu a pak mohu začít zcela výjmečně cvičit v rozsahu 120 - 180 je velice přesný a užitečný. pak i vše ostatní funguje dobře, ale stane se mi to opravdu zřídkakdy. dále se mění kód pásu a to tak, že občas je na hodnotě 1, občas na 18,21, 28. také jsem ještě nepřišel na to, čím je to ovlivněno. zkoušel jsem to na různých místech, v různých časech, se zapnutýmy/vypnutými limity a zónami, s vodou na prsou, s krémem na prsou.ale prostě nic.opravdu nevim, zkuste mi někdo poradit. děkuju jinak si myslim že je to supr věc ale musim odstranit ten problém

  • Hodinky.cz

    Hodinky.cz

    10. ledna 2012

    Dobrý den,
    konzultovala jsem Váš problém přímo se servisním pracovník a bylo doporučeno, aby jste přístroj zaslal k reklamaci, jelikož se jedná o vadu.

    Příjemný den přeje Lenka Doležalová
    zákaznický servis hodinky.cz - VIVANTIS a.s.

    [email protected]
    tel. +420 467 070 122

    parfemy.cz | krasa.cz | prozdravi.cz | hodinky.cz |
    sperky.cz | nakupnicentrum.cz | celostnimedicina.cz |

    Vydělávejte s námi... provizni-system.cz

    A něco pro dámy... prodamy.cz

    Vše o nás... vivantis.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • 10. ledna 2012 - Oficiální zástupce obchodu hodinky-sport.cz

    Dobrý den,
    vyzkoušejte některé tipy - http://sporttester.info...
    Pokud to nezabere, reklamujte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • ivan

      9. února 2012 - ivan

      samozřejmě vše jsem zkoušel a ne jednou,pás jsem odeslal k reklamaci, zítra bych si ho už měl jít vyzvednout.děkuji


  • Martin

    Martin

    30. dubna 2012

    Dobrý den, mám podobný problém s T3. Jak jste dopadl s reklamaci? mě upozornili, že mám špatnou vodivost a musím to podpořit vodivým gelem.Nezabralo. :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • ivan

      30. dubna 2012 - ivan

      Tak to vraťě to bylo jediný co mi na to pomohlo vyměnili mi hodinky pás mi zůstal stejný. Reklamovali to hned a bez řečí asi se to tu a tam stane


    • Martin

      30. dubna 2012 - Martin

      děkuji ...


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.