Poradna Polar Vantage V

Autor: | Vloženo: 23.10.2019 000 19:56 | Témata: Poradna Polar Vantage V

Synchronizace a přerušení tréninku

Dobrý den, od posledního updatu stále občas zlobilo propojení s telefonem. Stačilo ale vždy třeba 2x hodinky restartovat a bylo vše v pořádku. Dnes už vůbec nejde sprárovat a to jsem už dvakrát párování odebrala v hodinkách i v telefonu.
Navíc při běhání se mi po zmáčknutí kola vždy celé restartovaly (chvíli to fungovalo a pak po 3-4 kole se vypnuly), trénink se samozřejmně neuložil.
Před synchronizací doma kabelem ukazovaly 90% denního cíle, po odpojení od notebooku je tam 47%. Je něco co mohu vyzkoušet aby fungovaly tak skvele jako do dnešního rána? Děkuji moc za odpověď.

  • 24. října 2019 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    po komunikaci s výrobcem, kde byl stejný problém, bylo odpovězeno takto:
    Ve věci restartování hodinek Polar pracuje na opravě (pravděpodobně bude uvolněna nová verze aktualizace). Při párování s telefonem může problém souviset s aktualizací nebo s nastavením telefonu. U komunikace s telefonem se zkuste z Flow app odhlásit a pak se do ní znovu přihlaste. Zkuste synchronizaci nebo nové párování. Při novém párování je nutné odebrat hodinky z telefonu a telefon v hodinkách.

    Přeji pěkný den.

    Ivana Daňová

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pavla Navrátilová

      29. října 2019 - Pavla Navrátilová

      Dobrý večer. Po obnově továrního nastavení už hodinky s telefonem komunikují. Při tréninku se ale stále restartuji. Nevíte kdy bude oprava ze to chyby spustena?? Běžet trénink a nemít z něj žádná data je dost k naštvaní.


    • inSPORTline.cz

      31. října 2019 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

      Rozumím.. Kdy bude oprava chyby spuštěna bohužel nemám informaci, napadá mne jedině kontaktovat Polar servis.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.