Poradna Polar V800 HR

Autor: PolarShop - prodej a servis | Vloženo: 07.03.2015 000 15:44 | Témata: Poradna Polar V800 HR

PolarShop - prodej a servis

PolarShop - prodej a servis

Záruka POLAR od 1.3.2015

Prosím, ono to není až jako dotaz ale povinnost informovat kupující o tom, že kromě ceny by se měl dívat a volit nákup podle toho, kde bude mít jistotu záruky. Polar globálně zavedl systém, kdy o záruce nemusíte přemýšlet, když výrobek POLAR koupíte u autorizovaného prodejce. V takovém případě je případným garantem záruční opravy sám výrobce nebo místní distributor. Výrobce se nepodílí na případné záruční opravě u zboží, které je prodané mimo síť autorizovaných prodejců. Tam je garantem případné záruční opravy sám prodávající, který si sám záruční opravu uhradí. Do toho se mu nebude chtít a tak kupující může očekávat problémy, do kterých by se bez této informace dostal zcela nevinně. A jak poznáte autorizovaného prodejce? Buď jej najdete ve veřejném seznamu na stránkách polar.com nebo v systému Heureky ponese speciální označení "Autorizovaný prodejce". Tuto značku přiděluje Heureka ve spolupráci se zástupci značky POLAR.

  • pavel

    pavel

    10. března 2015

    Rad bych videl oficialni dokument nebo odkaz na strankach vyrobce, kde se toto pise.

    Znamena to tudiz kdyz si koupim tracker s hr za 8326 v nemecku u running.net, budu mit hodinky o cele 4000 levneji a protoze se jedna o certifikovany shop, nebudu mit zadne problemy se zarukou? To je super ikdyz bych kvuli zaruce musel poslat hodinky do de.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • PolarShop ®

      11. března 2015 - Oficiální zástupce obchodu PolarShop ®

      Dobrý den, oficiálním dokumentem pro uživatele je návod k použití a vzadu informace o záruce. Další detaily najdete na www.servis-polar.cz Další podrobnosti o záruce vám může sdělit také prodejce. Mimo jiné je také interní dokument, dalo by se nazvat směrnice, Customer Care Policy vytvořené Mikko Pelkonenem a dalšími představiteli značky. Pravidla o záruce vám potvrdí i místní distributor, firma Potten & Pannen, nebo si je můžete ověřit dotazem na stránkách Polar.com. Mimo jiné, zmíněnou firmu jsem nenašel v seznamu. Ale obecně tomu rozumíte správně - pokud bude firma i v zahraničí oficiálním prodejcem značky, záruku máte za předpokladu, že zboží kupujete jako spotřebitel. Pak můžete se záruční opravou i do servisu v ČR. Důležité je však říci, co je spotřebitel, a ten je u nás definován v zákoně 89/2012 Sb. v §419 a stejně tak to platí třeba ve zmíněném Německu. Pro lepší pochopení, a je to uvedeno na stránce servis-polar.cz, je mezinárodní záruka platná jen pro spotřebitele, který věc koupil u autorizovaného prodejce a má k tomu řádný daňový doklad (ne výdejku ze skladu nebo jiný nedaňový doklad). Aby byla informace kompletní, je také důležité jako spotřebitel rozlišovat to, že práva českého spotřebitele nejsou shodná s právy toho zahraničního, třeba německého. Více o konkrétních právech spotřebitelů té, které země najdete třeba tady http://ec.europa.eu.... Co je ještě důležitější z praxe a čím vás ze záruky mohou vyřadit je toto: objednáte zboží v nějakém eshopu ale daňový doklad bude vystavený úplně jinou firmou - toto není jen praxe zahraničí ale občas i u nás. Na to se při svých nákupech zaměřte, protože až když dojde tzv. na lámání chleba, zjistí spotřebitel, že byl vlastně podveden a připraven o záruku. Dobré je tedy číst konkrétní obchodní podmínky toho kterého prodejce a hned zkontrolovat daňový doklad. K mezinárodní záruce bych závěrem dodal, že pro oblastně upravené produkty to neplatí. Obecně pak měřítkem není jen cena stejného výrobku, ale rozsah záruky a krytí, které se pak mohou lišit prodejce od prodejce. Také se mohou lišit služby prodejců - někteří vás při jakémkoli dotazu odpálkují na servis nebo globální stránku výrobce, kde se vám nijak velké pomoci nedostane, jiní vám s problémem pomohou. Jak je rozlišit je možná jednoduché - tam kde je fotka-cena-košík, bez textu, tam to asi moc valně fungovat nebude.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.