Poradna Polar M400 HR

Autor: | Vloženo: 08.04.2017 000 22:04 | Témata: Poradna Polar M400 HR

Synchronizace s mobilním telefonem

Mám mobilní telefon Huawei P8 lite, mám nainstalovanou aplikaci Polar Flow a vytvořený účet. Ale nedaří se mi sesynchronizovat data z Polar M400 HR právě do mobilu. Zapnu bluetooth, aplikaci polar, která mi (správně) zahlásí, že mám pro spojení na hodinkách podržet tlačítko zpět. To udělám, na hodinkách se zobrazí connecting to device, poté connecting to app, na mobilu se zobrazí, že probíhá synchronizace (na hodinkách také) po chvilce se na hodinkách zobrazí syncing comleted..na telefonu také (synchronizace proběhla úspěšně).. Ale aplikace v telefonu zůstane beze změn. Prostě se nic nepřetáhne..Nemáte s tím, prosím, zkušenost?? Děkuji moc!!

  • 10. dubna 2017 - Oficiální zástupce obchodu PolarShop ®

    Dobrý den,
    příčin může být celá řada. V prvě řadě bych zkontrolovat nastavení data a času v hodinkách. V okamžiku, kdy bude nastavený špatně datum, trénink bude pořízen např. v roce 2015 ikdyž to bylo včera. Pak se pochopitelně přenese do kalendáře ale do roku 2015 v poli včerejšího dne se nic nezobrazuje. Pavel Šácha

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anna

      10. dubna 2017 - Anna

      Dobrý den, děkuji za odpověď, ale vše vč. času a data je nastaveno správně.


  • 13. dubna 2017 - Oficiální zástupce obchodu www.technisport.cz

    Dobrý den,
    máte ve svém profilu na Flow pouze jeden produkt nebo více přístrojů (zjistíte na webu přes Uživatelský profil - Přístroje). Doporučuji případně odebrat z profilu přístroje, které nepoužíváte. Aplikace telefonu může jeden z nich považovat za primární a z ostatních produktů Polar data nepřenášet.
    Zároveň zkuste zkontrolovat, zda se údaje přenesly do webové služby Flow, přestože se nezobrazují v telefonu. Toto Polar obvykle rychle řeší opravnou aktualizací aplikace.
    S pozdravem Vojtěch Svoboda, Technisport.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.